Inlägg: 2616999
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Silly: "Titta på FBK forward hur långt ner dom är och hjälper backarna!"
Jag håller fullständigt med dig om det och det har jag suttit och påtalat många kvällar framför tv'n denna säsong som den tv-coach man är. Men känslan är att MoDos forwards "glider" ofta i egen zon och låter backarna åka runt som galningar.
Jag håller fullständigt med dig om det och det har jag suttit och påtalat många kvällar framför tv'n denna säsong som den tv-coach man är. Men känslan är att MoDos forwards "glider" ofta i egen zon och låter backarna åka runt som galningar.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Silly: Det må så vara, men man kan inte agera sådär lojt, och vara så felplacerad som Brickley är där oavsett vad som hänt innan!
Vi har bara 3 defensiva backar i laget(Rubins, Folin, Wahlberg) och 2 av dom platsar inte, då blir det tufft!
Rundblad har varit en rejäl besvikelse, och Bernhardt är totalt överflödig.
Vi har bara 3 defensiva backar i laget(Rubins, Folin, Wahlberg) och 2 av dom platsar inte, då blir det tufft!
Rundblad har varit en rejäl besvikelse, och Bernhardt är totalt överflödig.
+ 1
Det där är inte Bricleys, Det där är forwards som tappar 2:a vågen.
3 målet nu där forwards tappar spelare som kommer i 2:a vågen!
Dickensons var 1:a målet
Titta på FBK forward hur långt ner dom är och hjälper backarna!