Inlägg: 2617063
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Frontschwein: Är mest irriterad över inställningen. Förväntar mig krig i varje match. Rundblad ser ut som när han var 20 igen. Minus den bländande offensiven.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Frontschwein: vi vann senaste matchen i karlstad innan denna säsongen så den kommentaren flyger inte :)
När vann vi senast i Karlstad? På skinnkepsarnas tid?