19MoDo21: Så klart ingen spelar för klubbmärket, halva laget består av importer! Wahlberg, dansken och Sebbe är dom enda som har hjärta för klubben. Men det kommer man inte långt på...
Inlägg: 2617141
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Sigge: så ser det ut i alla lag så det är ju inget argument