{10015}: Tendens till gamla Modo nu med. Ett pass för mycket. I alla lägen.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2618853
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{7426}: Med väldigt god vilja skulle man kunna säga att vi har 2 målskyttar i det här laget(Aagaard, Woods)!!
Varför då klumpa ihop dom i samma.kedja? Sprid ut dom för böfvelen, sätt Woods med Ruohomaa! Skulle det vara hela världen att åtminstone prova??
Och våra andra perioder är numera på humoristisk nivå! Sänker oss i match på match, det måste väl gå att lösa?? Det är 3:e säsongen nu!!
Varför då klumpa ihop dom i samma.kedja? Sprid ut dom för böfvelen, sätt Woods med Ruohomaa! Skulle det vara hela världen att åtminstone prova??
Och våra andra perioder är numera på humoristisk nivå! Sänker oss i match på match, det måste väl gå att lösa?? Det är 3:e säsongen nu!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{7426}: Många av passen från Ruohooma får mig att tänka: ”Vad fan tror du ska hända när du lägger den passningen? Vad?”
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{7426}: Bernhardt sämst på banan idag igen. Allt är som vanligt