SPOODI: Dags att köra Bernhardt och Näsén igen, Rundblad får sinka Brickley istället.
Inlägg: 2618865
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Skönt HV torskade idag... för vad i hela friden sysslar Modo med!? Leksand spelar bara nästan bra men Modo är ju fan helt lost! Jävligt tråkigt att se
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{7639}: eller så spelar vi:
Wahlberg-Rundblad
Brickely-Näsen
Rubins-Berg
Folin
Bernhardt är vår klart sämsta back just nu. Farlig över hela banan. Tyvärr?. Hade hoppats/trott han skulle klara SHL bättre men nej
Wahlberg-Rundblad
Brickely-Näsen
Rubins-Berg
Folin
Bernhardt är vår klart sämsta back just nu. Farlig över hela banan. Tyvärr?. Hade hoppats/trott han skulle klara SHL bättre men nej