SPOODI: Sjuka eller bakis?
Inlägg: 2618982
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{7426}: tragisk match idag,syntes från första sekunden att Leksand ville mer .vi stod på hälarna å blev överskjölda anfall efter anfall. MoDo kan ju bättre än detta så varför blev det så dåligt idag?
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{7426}: magsjuka enligt hinken. Väljer att tro att vi är så proffsig att vi inte har spelare som medvetet sabbar sina förutsättningar (läs typ Dahlrot och Ingman)
+ 1