+ 1
Inlägg: 2619040
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Gavelo: Förlåt, men ditt inlägg är som att vi har sett helt andra matcher med OP. Jag tycker han har misslyckats totalt med att vara en rivig spelare 90% av matcherna, kanske till och med mer. Glidigt i backchecken osv. Jag tyckte han smällde på väldigt sällan. Vilket gjorde mig besviken.
+ 2
I Den begränsade speltiden han fick så fullföljde han 100% av situationerna och smällde på och försökte vara en nagel i ögat på motståndarna.
Nu tror jag inte 1st halvmedioker spelare hade gjort någon större skillnad men han har som egenskaperna som vi verkar sakna.