+ 3
Inlägg: 2619062
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{10015}: Det spelar som ingen roll om du håller med, du har fel oavsett.
Fast du vill ju se Lucas P i modo som 12/13 forward ist för att han får regelbunden kvalitativ offensiv speltid via utlåning eller J20 så det säger kanske en del?!
Kameran är där pucken är men det finns 10 utespelare på banan och extremt ofta uppstår det situationer utanför kamerans upptagningsområde, alltså nästan hela tiden, att påstå annat är bara löjligt.
OP sköt han 9 mål från en 4:e lina med begränsad speltid vilket ändå inte är fy skam.
Missförstå mig inte, jag har aldrig sett OP som någon SHL spelare utan bara att Modo saknar de egenskaper han besitter även om dom är något begränsade
Fast du vill ju se Lucas P i modo som 12/13 forward ist för att han får regelbunden kvalitativ offensiv speltid via utlåning eller J20 så det säger kanske en del?!
Kameran är där pucken är men det finns 10 utespelare på banan och extremt ofta uppstår det situationer utanför kamerans upptagningsområde, alltså nästan hela tiden, att påstå annat är bara löjligt.
OP sköt han 9 mål från en 4:e lina med begränsad speltid vilket ändå inte är fy skam.
Missförstå mig inte, jag har aldrig sett OP som någon SHL spelare utan bara att Modo saknar de egenskaper han besitter även om dom är något begränsade
+ 1
Sen att han tog oss till SHL absolut, men det var i slutändan bara ett mål. Vi vann för att vi krigade och gjorde bästa matchen för säsongen.