Gavelo: att OP gjorde målet är så vackert, men tror ändå Karlin & Co sitter på fakta. OP tokdominerar inte direkt i Östersund, men vore oerhört trevligt om han kom tillbaka och sköt oss kvar i SHL. Lyxproblemet med att gå upp, är att nostalgin över spelare som får lämna grumlar synen på framtiden lite grand
Inlägg: 2619066
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
puffe: Vad jag förstår så är OP väldigt omtyckt och en spelare som alltid bidrar med glada miner och positiv inställning, dessutom älskar han Modo och är ganska grisig i sitt spel, man ska inte underskatta den typen av spelare så länge dom inte sitter konsekvent i utvisningsbåset.
Men åter igen så vill jag poängtera att jag inte tycker han är tillräckligt bra för att peta någon av våra 4:e kedja spelare i dagsläget MEN han skulle tillföra lite av det vi saknade idag.
Men åter igen så vill jag poängtera att jag inte tycker han är tillräckligt bra för att peta någon av våra 4:e kedja spelare i dagsläget MEN han skulle tillföra lite av det vi saknade idag.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
En liten detalj som jag nyss upptäckte och tänkte kommentera lite sådär ointressant:
Den som startar dessa matchtrådar , är det helt omöjligt att skriva lagen i rätt ordning som t ex Leksand - MoDo istället för MoDo - Leksand borta
Var bara en jätte ointressant detalj
Den som startar dessa matchtrådar , är det helt omöjligt att skriva lagen i rätt ordning som t ex Leksand - MoDo istället för MoDo - Leksand borta
Var bara en jätte ointressant detalj
+ 2