+ 2
Inlägg: 2619074
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
{10015}: Grejen är att detta inte är en åsiktsfråga, det är fakta.
Kameran missar hela tiden situationer som är ”utanför spelet”, ofta är det efterslängar och tacklingar på spelare som redan spelat bort pucken, detta är alltså ingen åsikt utan ren och skär fakta och går liksom inte att snacka bort!
Även du måste noterat att kommentatorerna eller publiken ibland skriker över spelarbråk och situationer som kanske hänt i en ände av planen och spelet är i den andra delen, eller dåliga spelarbyten, 6 man på plan eller liknande där man får gå in och titta på andra kamerarepriser för att se vad det öht. handlar om!?!
Kameran missar hela tiden situationer som är ”utanför spelet”, ofta är det efterslängar och tacklingar på spelare som redan spelat bort pucken, detta är alltså ingen åsikt utan ren och skär fakta och går liksom inte att snacka bort!
Även du måste noterat att kommentatorerna eller publiken ibland skriker över spelarbråk och situationer som kanske hänt i en ände av planen och spelet är i den andra delen, eller dåliga spelarbyten, 6 man på plan eller liknande där man får gå in och titta på andra kamerarepriser för att se vad det öht. handlar om!?!
Du kan heller inte dra upp det med Lucas P, då det blivit misstolkat av hela forumet som tror att jag vill att han ska vara med varje match, det jag tycker är att det är väldigt utvecklande för honom att vara med då och då när J20 inte spelar.
Vi håller inte med varandra, dina ord saknar helt logik i mina ögon. Att det påstår saker nästan hela tiden utanför kameran är komik för mig.