greykarn: Ja, gör ett byte med Wernblom-Rouhomaa. Men det kommer antagligen inte TPS gå med på. Wernblom snittar mer än av Rouhomaa gjorde när han var i Liiga.
Inlägg: 2619164
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
M Horava: wernblom är inte lösningen på modos problem. hade gärna haft honom i laget om laget var annorlunda uppbyggt men här och nu är han inte någon som kommer dra laget.
modo behöver antingen få igång roma eller hitta någon som kan ersätta det han skulle varit, inte det han har varit. och det sistnämnda kommer inte hända, så valet är ganska enkelt
modo behöver antingen få igång roma eller hitta någon som kan ersätta det han skulle varit, inte det han har varit. och det sistnämnda kommer inte hända, så valet är ganska enkelt