Inlägg: 2619685
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Tarasov: okej. "ide om hur man ska spela" är ingen "spelide" tydligen. Då släpper vi det. Min poäng är sättet vi spelar, vet inte om du minns hur det gick när anders forsberg skulle implementera skellefteåhockey på modo. Det såg ut ungefär som senaste matcherna.
+ 1
Ja det är uppenbart….