+ 1
Inlägg: 2619749
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Frisco: I förra matchen t.ex så gör Aagard ett drop pass till ingen när han är vid höger cirkel (ungefär). Rätt säker att för 10 mag her sedan hade han skjutit och åkt full fart in mot mål.
Nu gör till och med vår "rakaste" spelare kringelkrokar.
Nu gör till och med vår "rakaste" spelare kringelkrokar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Leksand IF 23-12-26 Borta
Frisco:
Modochannel har kört 'lunchtugg' idag där bla Karlin och Wahlberg snackar.
Modochannel har kört 'lunchtugg' idag där bla Karlin och Wahlberg snackar.
+ 1
1. Fastnar man i sarghörnen som borta mot Linköping eller Leksand (tänkte tidigt i Leksandmatchen att det påminner om Linköpingsmatchen.... sluta lika illa haha)
2. Som du säger, ett extrapass för mycket. Eller så tvekar man för mycket innan man tar skottet och det blir pannkaka. Här ser man verkligen att det tänks för mycket och att självförtroendet inte är där. Sett flera spelare göra detta. Det här var allra mest tydligt i Växjömatchen tycker jag! Man spela sig till ett fint läge och så - tvek! Chansen borta. Såg ju matchen från bakom Växjömålet i två perioder och såg på nära håll hur nära det var.... var ju jobbigare att se på än en plattmatch 😩