Monno: nä så är det verkligen inte! Men du som alltid höjt Bernhard till skyarna, hur hare gått?
Inlägg: 2620012
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 23-12-28 Hemma
Bössa 68: Bernhardt är ju uppenbart inte samma spelare som i våras. Självförtroendet saknas helt.
Har aldrig hävdat att han spelar på förväntad nivå.
Jag har bara hävdat att är man så dominant som han var på HA nivå ska man klara SHL spel.
Men man ser ju att en kille som dominerade hockeyallsvenskan inte lyckas valla en puck i sargen uppenbarligen inte har bästa självförtroendet.
Men bättre match ikväll. Bättre aggressivitet och tycker vi spelar bättre lagspel och lyckas stressa HV. Inte att 1 och 1 jagar bara.
Har aldrig hävdat att han spelar på förväntad nivå.
Jag har bara hävdat att är man så dominant som han var på HA nivå ska man klara SHL spel.
Men man ser ju att en kille som dominerade hockeyallsvenskan inte lyckas valla en puck i sargen uppenbarligen inte har bästa självförtroendet.
Men bättre match ikväll. Bättre aggressivitet och tycker vi spelar bättre lagspel och lyckas stressa HV. Inte att 1 och 1 jagar bara.
+ 1