Inlägg: 2622112
Svarskommentarer
Sv: Svar på gåta
Strumpan32:
Ranta visar ju stor vilja, även om han tog en omöjlig väg. Gillar inställningen.
Bernhardt hade två bra lägen, börjar tro att nästa gång han kommer in så blir det ett läǵe till.
Dickenson har varit supersmart.
Nu straffar. jag har inga förhoppningar över huvud taget. Ranta kommer ju att ta en, men jag vågar inte ens hoppas. Tycker inte vi har bra straffläggare om sanningen skall fram.
Men nu vinner vi!
Ranta visar ju stor vilja, även om han tog en omöjlig väg. Gillar inställningen.
Bernhardt hade två bra lägen, börjar tro att nästa gång han kommer in så blir det ett läǵe till.
Dickenson har varit supersmart.
Nu straffar. jag har inga förhoppningar över huvud taget. Ranta kommer ju att ta en, men jag vågar inte ens hoppas. Tycker inte vi har bra straffläggare om sanningen skall fram.
Men nu vinner vi!
+ 2
Ranta (snöblandat regn) runt i rinken!
Han är väldigt individuellt skicklig, men bidrar lite väl mycket med snöblandat regn till sargerna. :)