Fanns det ingen annan än Brickley?
Inlägg: 2622122
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
jonsson: Låt mig gissa:
"MÄÄäähh!!! Bjickliiyyy vajj heljt dååmiinaant på stjaffaj på föjja tjäningen"
"MÄÄäähh!!! Bjickliiyyy vajj heljt dååmiinaant på stjaffaj på föjja tjäningen"
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
jonsson: inte för att låta negativ men hur i H*lvete tänker dem när dom sätter brickley på en straffläggning