Costanza: såg du matchen? 1p är håna de för modo
Inlägg: 2622177
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Bössa 68: tycker vi gav bort 2-2 målet i slutet av andra, nån minut kvar och det var spel mot ett mål , vi borde kollat klockans och spelat mer safe , tror vi vunnit om vi haft 2-1 inför sista men som sagt det får vi aldrig facit på, min reflektion..
+ 2