Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
M Horava: Vi har passerat halvtid och saker kan nog börja röra på sig. Jag är rätt nöjd idag, men ska vi undvika att glida nedåt i tabellen så kanske det måste skruvas på några ställen.