Nån som vet om om vi kan ta tillbaka både Styf och Norén vid ev. skador då jag gissar att MoDo inte kommer att värva ny back vid transferfönstret?
Inlägg: 2622335
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza: tror vi kan plocka hem Norén efter deadline då han är junior men Styf måste vi ta innan deadline (om vi ens kan det)
+ 1