+ 1
Inlägg: 2622479
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
{9315}: tror inte både hägg och Norlinder kommer.. tror nog inte någon av de kommer faktiskt.
Byström-ny
Brickley-Rundblad
Ny-näsen
Norén-Berg
Byström-ny
Brickley-Rundblad
Ny-näsen
Norén-Berg
vi får se hur marknaden ser ut och om modo spelar i shl men jag lutar här och nu åt att gå vidare. jag gissar att hinken kommer vilja signa byström och norlinder, han ringer säkert till robert hägg även denna vår och noren jagar underifrån. blir tufft att ta en plats på vänstersidan om jag gissar rätt och hinken får som han vill, och rubins är säkert inte borträknad han heller. tror hinken vill i den utsträckning han kan börja skifta truppen till en starkare modoanknytning därav att jag tror att byström, norlinder och hägg alla är intressanta för hinken
han kan spela på högersidan kanske nån säger och det kan han säkert, men är nästan lika fullt där med med kaptenen för skeppet rundblad och näsen, august berg har väl nästan gjort sig lika förtjänt som brickley med nytt kontrakt, dessutom svensk och fyra år yngre om man lägger vikt vid sånt. vi får se som sagt hur det ser ut i mars/april och var modo spelar 24-25 men inte omöjligt att vi ser
hägg-ny
byström-rundblad
norlinder-näsen
noren-berg?
sen kan man ställa upp det hur man vill, inte min poäng i detta inlägg att peta runt i sånt