+ 1
Inlägg: 2622552
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Gavelo: Kompetensen finns absolut, men jag tror att han tänker alldeles för mycket. Förra året hade han ett självförtroende som var gigantiskt, men nu när det gått lite troll i spelet så funderar han för mycket och tappar den där tiondelen han inte har råd att tappa i SHL.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 23-12-30
Gavelo: Bernie måste steppa upp, tävla hårdare och använda sin fysik. Hoppas det sker under våren.
+ 1
Nu spelar vi i Shl och det är det diskussionen handlar om, bättre motståndare och en helt annan typ av hockey.
Berna trivs i Modo men jag antar att det finns en anledning till varför inte Hinken förlängt med honom än.