Tarasov: Nilsson är den enda jag kan se hålla i SHL.
Inlägg: 2622902
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: Det är mycket gnäll på Nilsson på Djurgårdens forum. Han åker och åker, men är rätt dålig på att passa pucken. Det blir mycket soloräder.
Jag tycker inte att hans poängproduktion är tillräckligt imponerande för att baserat på den här säsongen förtjänar en plats högt upp i ett SHL-lag.
Jag tycker inte att hans poängproduktion är tillräckligt imponerande för att baserat på den här säsongen förtjänar en plats högt upp i ett SHL-lag.
+ 1