Inlägg: 2622910
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-01-04 Borta
Saleva: Håller verkligen med , måste vara mer naturligt å skriva Hemmalaget först !!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-01-04 Borta
Saleva:
MoDo alltid först, principsak. Däremot brukar jag ange hemma/borta men glömde denna gång.
MoDo alltid först, principsak. Däremot brukar jag ange hemma/borta men glömde denna gång.
+ 3
Som en vän av ordning, varför inte skriva hemmalaget först?