+ 1
Inlägg: 2622919
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Jag tycker att han på sin höjd är en breddvärvning. Har vi sådana som Ohlsson, Södergran osv, så ser jag inget behov av den spelartypen. Ska vi ta steg uppåt i hierarkin så anser jag att det är spets vi behöver tillföra. Inte mer bredd.
Är 1-2 såna billiga spelare vi förmodligen kommer satsa på snarare än halvdyra chansningar på importer som Pooley eller Schilkey.