FRANS-MICHAEL: Verkar inte bli mycket folk i på plats i Luleå idag. Många som ger bort sina biljetter, sägs vara max 3000 pers på plats.
Inlägg: 2622943
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-01-04 Borta
{10015}: -36 i Luleå idag så jag förstår om många bänkar sig framför TVn i stället för att bege sig ut i kylan.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-01-04 Borta
{10015}: Har man förresten hört något om supporterresan. Blir den av?
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-01-04 Borta
{10015}: Kylan? Eller har de givit upp när Sveriges viktigaste lag kommer.
Annars är väl Luleå ett de lagen som fyller sin arena bäst
Annars är väl Luleå ett de lagen som fyller sin arena bäst
+ 1