+ 1
Inlägg: 2622990
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Lulessss:
Lät ungefär likadant från FBK-supportrar innan våra möten:)
Har för mig att vi mötte er en tisdag senast vi gästade er och det var ett jävla tryck på läktaren för att vara en match mitt i veckan, men verkar som att kylan ställer till det för många idag.
Så det är väl möjligtvis det som talar för oss:)
Lät ungefär likadant från FBK-supportrar innan våra möten:)
Har för mig att vi mötte er en tisdag senast vi gästade er och det var ett jävla tryck på läktaren för att vara en match mitt i veckan, men verkar som att kylan ställer till det för många idag.
Så det är väl möjligtvis det som talar för oss:)
+ 2
Sv: Silly season
Lulessss: Sen blir det nog inte mycket publik alls då det är närmare -40 på sina håll.
Sen presterar inte våra toppspelare som förväntat. Våran bästa kedja senaste 3 matcherna är
Hedqvist - Berglund - Nikupeteri, fjärdekedjan. Tror Hedqvist får chansen i en högre kedja idag och Joel Kant tar hans plats