Trilske: Färjestad har däremot ett överlägset lag och bredd. Vi saknar all form av bredd.
Inlägg: 2622995
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Lulessss:
När började dippen egentligen? Eller är det bara att ni är skadeskjutna och saknar bredd?
När nyheten om Kempe briserade gav väl halva luleå upp säsongen men ändå dängde ni färjestad samma dag.
Även därför jag vacklade lite om eran usla form.
När började dippen egentligen? Eller är det bara att ni är skadeskjutna och saknar bredd?
När nyheten om Kempe briserade gav väl halva luleå upp säsongen men ändå dängde ni färjestad samma dag.
Även därför jag vacklade lite om eran usla form.
+ 1
Sv: Silly season
+ 2