Modo-Målet: Tro på att något kommer hända gör jag, annars skulle jag inte skriva, däremot kanske det bara är en grej av allt det jag skrev, och då får man väl hoppas på spetsen, det är en liten marknad, men det finns spelare på den, spelare värda att försöka kolla läget med och försöka rycka i, sen förstår man att det finns attraktivare arbetsgivare för dessa herrar, men ack den som ger sig.
Inlägg: 2626192
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robalob:
Tror man släpper honom redan nu för att kunna hugga något vid deadline, i synnerhet när andra lag var intresserade att ta över kontraktet.
Fanns ingen anledning att dra ut på det, och ev. gå miste om spekulanter.
Skrev Wernblom redan i november när han lämnade malmö, så det får bli mitt namn.
Tror man släpper honom redan nu för att kunna hugga något vid deadline, i synnerhet när andra lag var intresserade att ta över kontraktet.
Fanns ingen anledning att dra ut på det, och ev. gå miste om spekulanter.
Skrev Wernblom redan i november när han lämnade malmö, så det får bli mitt namn.
+ 1