Robalob: alldeles för flashiga namn. Brodecki är ledig. Bra byte med Frölunda ?
Inlägg: 2626213
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SPOODI: www.facebook.com/share/3nXiqQbvWDK17puA/?mibextid=WC7FNe
Kan Luleå hockey gå för sånt här och dessutom nästan landa det så är det väl fullt realistiskt med flashigare namn än nån dussinlirare för våran del också, skiljer trots allt bara två poäng mellan oss och med tanke på deras form så är vi förhoppningsvis snart förbi! Hoppas dock att vi har sparkapital senare på säsongen i dem tidigare spetsvärvningarna som ännu inte levererat.
Kan Luleå hockey gå för sånt här och dessutom nästan landa det så är det väl fullt realistiskt med flashigare namn än nån dussinlirare för våran del också, skiljer trots allt bara två poäng mellan oss och med tanke på deras form så är vi förhoppningsvis snart förbi! Hoppas dock att vi har sparkapital senare på säsongen i dem tidigare spetsvärvningarna som ännu inte levererat.
+ 1
Sv: Silly season
SPOODI: Vi behöver inte mer bredd, ska vi satsa nu så är det inte på spelare som andra shl klubbar inte vill ha, det kan allsvenskan rycka i, vi behöver pytsa upp!