+ 1
Inlägg: 2627165
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kanske inte HV 71 heller:
SAIK - HV71
Luleå - HV 71
Luleå är väl nästan tvungen att ta sin 3: a här annars är man indragen i skiten..
På dom 5 kommande matcherna möter man:
Oskarshamn
HV 71
Rögle
Malmö
Växjö
Luleå kan vara det lag som hjälper oss om dom rycker upp sig?
SAIK - HV71
Luleå - HV 71
Luleå är väl nästan tvungen att ta sin 3: a här annars är man indragen i skiten..
På dom 5 kommande matcherna möter man:
Oskarshamn
HV 71
Rögle
Malmö
Växjö
Luleå kan vara det lag som hjälper oss om dom rycker upp sig?
+ 1
Malmö tar nog inga poäng på sina 2 matcher framåt?