1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507848 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2627290

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Lyssnade precis på ÖA-podden!

Att Pelle H inte tycker att vi har stora problem i försvaret, och att back-värvningar inte är någon prio, är för mig en gåta!!

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius:

En försvarsgeneral hade varit trevligt men jag tror ändå att en offensivt lagd back skulle kunna lösa upp en del knutar i anfallsspelet då vi har några som inte kommer upp i förväntad nivå på blålinjen.

Sen kan man tycka att en backs främsta uppgift är att bedriva försvarsspel, men jag hade nog gärna sett en back som hottade upp vårat anfallsspel.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB