+ 3
Inlägg: 2630629
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Snipan: Du glömde Sam. Man glömmer ju att han är ett nyförvärv. Sam har varit riktigt bra. Han är bäst av de nya utespelarna, tycker jag.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Snipan: om man tittar frammåt så lät det ju som MoDo/Hinken hade lagt ett äckligt högt bud på Janne Kuokkanen, det kittlar ju ganska fint. Om vi nu håller oss kvar tror jag vår silly season kan bli spännande i år.
Har fullt förtroende för Hinken
Har fullt förtroende för Hinken
+ 2
* redigerat