+ 1
Inlägg: 2630804
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Tycker inte att Niederbach bör ingå i Modos lag nästa säsong. Han har fått mängder av chanser i SHL med ett flertal lag, men imponerar inte. Tycker vi bör satsa på Jacobsson och Lucas Petterson nästa säsong istället. Niederbach bör göra som Wernblom och testa lyckan i något lag i Liiga.
+ 2
Och nu får man börja träna på att säga rätt när man går på Landskamp och medverka i Gula väggen!
Våran Nationalarena byter namn.
Det kommer låta sä här nu framöver..
Vi skall till Strawberry Arena /Jordgubben och kolla på Sverige - Rumänien
🙄🤔