Padrone78: så är det och det syns också att de andra lagen läst vår spelstil, första 10-12 matcherna spelade vi som förra året med snurr o överlämningar i anfallszon nu händer det inte ofta, syns i förlängningar att det finns hos spelarna.
Inlägg: 2630820
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
Heyerdal: Jag tycker nog att Malmö har det jobbigast. Massor av skador, bedrövligt poängplockande på senare tid och en ganska tunn trupp som det är.
+ 4