Tarasov: Väldigt tråkigt att du har den synen.
Inlägg: 2630847
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-01-13 Borta
{10015}:
Du är alltså övertygad om att Lucas/Theo J kommer göra det bättre i SHL än Niederbach?
Tråkigt - konstigt ordval det handlar om vilka spelare som gör oss bättre. Kan mkt väl tänka mig att de två andra kan bidra om än i lite mindre roller.
Du är alltså övertygad om att Lucas/Theo J kommer göra det bättre i SHL än Niederbach?
Tråkigt - konstigt ordval det handlar om vilka spelare som gör oss bättre. Kan mkt väl tänka mig att de två andra kan bidra om än i lite mindre roller.
+ 4