KRB: Liksom Östersund låter han formtoppen infalla i vår, när det gäller
Inlägg: 2631284
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Östersund är ett sorgebarn, en besvikelse mot förra året då de hade ett spelsystem och spelade bra ishockey som lag,
De tappade alla bärande nyckelspelare inför i år, och vår Kingman har tyvärr nog inte gillat läget helt enkelt
Kingman var riktigt grym i början och dominerade verkligen, den förre tränare verkar tog möjligen ner all motivation för honom….
Synd synd….
Östersund är ett sorgebarn, en besvikelse mot förra året då de hade ett spelsystem och spelade bra ishockey som lag,
De tappade alla bärande nyckelspelare inför i år, och vår Kingman har tyvärr nog inte gillat läget helt enkelt
Kingman var riktigt grym i början och dominerade verkligen, den förre tränare verkar tog möjligen ner all motivation för honom….
Synd synd….