+ 3
Inlägg: 2631412
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Är konsekvensen 6000kr för 250km/h så bryr sig väl pappa betalar ungdomar föga. Hade nån pepprat en AK på ett tomt torg så hade den inte fått livstid heller.
Men strängare straff för Kovacs, ja det tycker jag verkligen.
Men strängare straff för Kovacs, ja det tycker jag verkligen.
+ 1
Människor som har åsikten att en 18-åringar är tillräckligt gamla för att köra bil, men samtidigt anser att de är för unga för kunna ta ansvar om de råkar köra ihjäl folk, har vissa problem med logiskt tänkande...