+ 1
Inlägg: 2631420
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Vi har redan nu efter 33 omgångar mer poäng än vad 3 nykomlingar de senaste 7 åren haft efter 52 omgångar
+ 14
Jag har själv lite svårt att förhålla mig till det där.
Konsekvenstänket är inte fullt utvecklat förrän 20 på de som är väldigt tidiga, men för en del tar det längre tid. Själv är jag inte där in.
Någonting roligare:
MoDo är SHL:s klart bästa nykomling senaste åren. Under de sju senaste åren har en nykomling aldrig haft mer än 37 poäng efter 33 omgångar – MoDo har 45. ”När man har spelat ihop ett tag känner man varandra bättre och litar på varandra betydligt mycket mer”, säger Sebastian Ohlsson.
www.shl.se/article/lhjas7c-403dd/view