+ 1
Inlägg: 2635087
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: är det bara ja som tycker EJK är självklart att behålla av dom tre? AP har varit en besvikelse i mina ögon den här säsongen, hade mkt högre förväntningar på honom
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Tar vi in Linus fröberg så skjuter jag mig i benet, tycker han var medioker under sina 2 senaste säsonger i Luleå.
Tar vi in Linus fröberg så skjuter jag mig i benet, tycker han var medioker under sina 2 senaste säsonger i Luleå.
+ 1
om modo är kvar i shl nästa säsong så gäller det att höja lägstanivån i laget och då är frågan om mer än en av dom ska vara ordinarie, om någon
med tanke på intresset som fanns för kuokkanen med ett "äckligt högt bud", att det sägs att linus fröberg är klar och att diskussioner förs med josh (tror fortfarande på fbk) så undrar åtminstone jag om hinken tänkt sam som "fjärdecenter" nästa säsong. det vore nästan lyx
men det kanske blir ett ickediskussion också om det skulle bli allsvenskan igen