+ 1
Inlägg: 2638436
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Confusius: Du vet ju att George och Tarasov vill att Plånkan ska öppnas. Sen är det ju tyvärr bara Bulgarer och Rumäner kvar på marknaden.
+ 1
Sv: Silly season
Confusius: Eller så tänker man inte så, utan så tycker man att idioter är idioter oavsett.
Du menar den där känslan som Svartvadet förmedlade till VD Charlotte Gustafsson att vi inte behövde värva för att "vi var för bra att åka ur" säsongen vi åkte ur??