+ 4
Inlägg: 2640797
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tror laguppställningen imorn kan se ut något sånt här:
Lassi i kassi
Rubins-Rundblad
Näsen-Berra
Brickan-Berg
Wahlberg
Ranta-Dick-oregan
Woods-Vigge-Aagaard
Walli-TJ-Nieder
Södergran-AP-Sebbe
OP
Lassi i kassi
Rubins-Rundblad
Näsen-Berra
Brickan-Berg
Wahlberg
Ranta-Dick-oregan
Woods-Vigge-Aagaard
Walli-TJ-Nieder
Södergran-AP-Sebbe
OP
+ 7
Han säger inget om att göra sig av med någon eller att bänka någon, bara att OP och Theo kan Modos spelsystem bra från förra säsongen och kan komma in med ny energi.
Sen är han glad att Berna skrivit på för 2 nya år och berömmer honom för hans säsong hittills.
Typ så kortfattat, inga nyheter egentligen