Costanza: Jag också. Vi har en kommun som backat oss historiskt och kommer fortsätta med det.
Inlägg: 2641998
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Vad ska ni göra ni kan knappast sälja arena till kommunen för att få in pengar när det krisar nästa gång.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Vilken kommun snackar du om? Där alla lirare är skrivna och betalar skatt. Sundsvall?
+ 1