Costanza: Nu saknar väl en spelares bostadsort betydelse för vad han presterar på isen. Eller hur tänker du nu?
Inlägg: 2642010
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Tänker bara på hur killar med +300,000 kr i månaden bor och skattar i Sundsvall men sen kör iväg till en hall gjort av trä och blir hjälte i en tokfattig kommun som köpt ladan 2 gånger.
+ 7