Costanza: Det gör det kanske. Men vad spelar det för roll?
Inlägg: 2642013
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Vi är kompisar i denna hockeyvärld, så vi kramas lite!
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Spelar stor roll! Det visar att ni snackar skit. Ö-vik är en håla säger ni. Men våra lirare bor i alla fall i staden.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Så ingen spelare bor i Timrå? Låter som S/T Hockey!
+ 2