+ 6
Inlägg: 2642021
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Lander bor på Alnön en bit bortanför mig, jag har lärt han allt jag kan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Har man någonsin varit i Timrå så är det inte särskilt svårt att förstå varför man inte vill bo där.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-01-30
Rip Kirby: Du vet att jag gillar er och jag kör ibland :-)
+ 1
Och uppenbarligen tycker dom nog inte att det är så himla rövigt ändå att spela i Timrå eftersom vi har flera spelare som återvänt.