+ 1
Inlägg: 2642684
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
bollan123: Problemet beskrev jag, vi har ju inga alternativ.
Men om du har bättre alternativ så shoot, och snälla säg inte Oregan för det är den sämsta värvningen Modo gjort sedan jelisejevs.
😅
Men om du har bättre alternativ så shoot, och snälla säg inte Oregan för det är den sämsta värvningen Modo gjort sedan jelisejevs.
😅
+ 1
August Berg har gjort lika många poäng som back men då är ju han också bänkad över Folin 😂
Inte ens kul med matchdagar längre för man vet att så fort kvällen är slut så är man less och besviken igen.