+ 3
Inlägg: 2642797
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Werner:
Ranta skjuter i ramen eller strax utanför, dvs skott som inte lämpar sig för returtagning.
Jokes aside så känns det, åtminstone, som att det var betydligt fler skott i magplattan från rantalajnen inledningsvis
Ranta skjuter i ramen eller strax utanför, dvs skott som inte lämpar sig för returtagning.
Jokes aside så känns det, åtminstone, som att det var betydligt fler skott i magplattan från rantalajnen inledningsvis
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Werner: på träningen igår var det
Backpar:
David Bernhardt – Pontus Näsén
Kristians Rubins – David Rundblad
Daniel Brickley – August Berg
August Berg
Kedjor:
Sampo Ranta – Theodor Niederbach – Erik Walli-Walterholm
Riley Woods – Josh Dickinson – Mikkel Aagaard
Johan Södergran – Sam Vigneault – Danny O'Regan
Sebastian Ohlsson – Adam Pettersson – Erik Jinesjö Karlsson/Oscar Pettersson
så vi ska inte förvänta oss något annat än ovanstående
Backpar:
David Bernhardt – Pontus Näsén
Kristians Rubins – David Rundblad
Daniel Brickley – August Berg
August Berg
Kedjor:
Sampo Ranta – Theodor Niederbach – Erik Walli-Walterholm
Riley Woods – Josh Dickinson – Mikkel Aagaard
Johan Södergran – Sam Vigneault – Danny O'Regan
Sebastian Ohlsson – Adam Pettersson – Erik Jinesjö Karlsson/Oscar Pettersson
så vi ska inte förvänta oss något annat än ovanstående
+ 3
Ranta - Dick - Aagaard
Woods - Vigneault - O'reagan
Walli - Ejk - Södergran
Ohlsson - Ap - Op
Ranta skjuter mkt, dansken vet vi är förbannat bra på att suga upp returer.
Tror att Oreagan passar mer ihop med en kedja som går lite långsammare.
Låt Nieder vila och ge Op en match
Och såklart Berg istället för Wahlberg, älskar Bergs fysiska spel ❤️🤍💚