Inlägg: 2642822
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Robin Ztorken L: blir spännande att se vem som är mest envis, du eller Karlin
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
Robin Ztorken L: Så du vill sparka Niederbach till 4:e men behålla ännu sämre Oregan i första?
Övrigt är det lustigt att de enda som levererar i Modo förutom JD är alltså under isen?
Antingen är du ironisk eller så har du bara utsett några spelare till hackkycklingar!
Övrigt är det lustigt att de enda som levererar i Modo förutom JD är alltså under isen?
Antingen är du ironisk eller så har du bara utsett några spelare till hackkycklingar!
Sen måste Wodds o Dansken splitras dom är ju helt under isen.
Att spela Ranta med bös är ju närmast taskigt.
Flytta upp Josh o Sam ett snäpp
EJK mella Danny och Södergran och flytta Niederbach till fjärdeformationen