+ 12
Inlägg: 2643719
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-01 Borta
mr_brasco: Som någon skrev. Nu är strecket här. Kan vara bra att slå i betonggolvet och sen bara köra. Laget borde ha haft ett snack om att lätta på handbromsen och tävla.
Tycker OP intåg har fört med sig nått bra, känns som han får med sig de andra stora tunga spelarna som var mycket rejälare i närkamperna.