+ 1
Inlägg: 2644041
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Var det inte Staffan Tapper?
Tror inte målvakter ens får slå straffar. De visas ut om de åker över halva plan och deltar i spelet.
Tror inte målvakter ens får slå straffar. De visas ut om de åker över halva plan och deltar i spelet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ranta är ju en självklarhet, men annars är det ju vem som är het i matchen eller senaste träningarna som får gå fram och lägga en straff.
Alla visste ju att Mellberg skulle missa sista straffen mot Holland, 2004, men han tog ändå ansvaret att gå fram..
Hade man fått gjort ett Dream-team hade Ranta ,Conny Strömberg o Oscar Nordin lagt dom, lite artistiskt elegant, men hur väljer man straffskyttar, Brickley,Sebbe, Södergran med flera har väl lagt straffar. Skulle vilja se Lassi , mål där och MoDo är på världskartan igen